Uppdatering

Igår (fredag) träffade jag Rasmus,Viktor, Emil å Emily å Flawia :) Killarna näckade på stranden och sen såg vi på en film och hade det almänt mysigt :) När killarna gått runt halv 12 så blev jag och Emily jätte hungriga så vi åt pannkakor å sen så satt vi och snackade hela kvällen, Å självklart sov Emily över :) Idag har jag slingat håret så nu är jag lite blondare och har ingen utväxt . Har även köpt en ny bikini . Nu på kvällen har jag varit med Emily och sen har jag varit hemma hoss viktor för första gången, men Viktor var inte hemma :P Snart kommer dock han, Emil å Rasmus hem så då ska vi bada jaquzzi hemma hoss mig:) Mysigt.

Ni vet att ni älskar mig!
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0