MSN kontakterna försvann :(

Teknisk som jag är har jag nu lykats göra så att alla mina msn kontakter har försvunnit. Jag ville ha msn på mobilen och då råkade jag göra så att alla kontakter hamnade i min kontakt lista och med tanke på att jag hade runt 200 kontakter blev det lite jobbigt så jag raderade alla. Sen så loggade jag in på msn och då raderades alla från den kontakt listan också. Så nu har jag tre kontakter :( Men om alla bara skriver till mig när jag är inloggad så kan jag lägga till er igen, men liksom det kommer ju ta ett tag innan jag fått tillbaka alla. Så lyckad är lilla Sarah helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: anna

hahaxD love you

2008-08-24 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0