Fredag

Idag har jag då gått i skolan i en vecka, usch jag börjar redan vänja mig. Sen har jag varit och shoppat med Flavia :)<3 Jag köpte däremot bara en tjocktröja. Den egentliga anledningen till min shoppingtur var att jag skulle pröva linser. Så nu har jag gjort det och det tog ett tag att lära sig. Men har dem inne nu och jag ser typ ingenting, så jag börjar tro att det är fel styrka, medans pappa tror att det är irritation. Men i vilket fall som helst är jag blind nu. Så om jag stavat fel beror det mest på att jag knappt ser vad jag skriver. Ikväll ska jag typ träffa Rasmus, Emil å Emily :)<3

Det var väll typ det.
Kärlek.


Kommentarer
Postat av: anna

hhaa stackare lider me dig:( det har gått piss för mig här i linköping ida:/ (det e regionkval) hah



pusspuss saknar

2008-08-23 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0