Första skoldagen :(

Första skoldagen började inte specielt bra då man redan på morgonen vaknade på fel sida, men jag hade iallfall en god frukost med mina favorit mackor att se fram emot, Eller? Neej, makan blev självklart bränd och det fanns inga jordgubbar i mitt fling paket kvar. Så det fick bli två miniyogurtar. Förlåt kasper ifall du tyckte att jag borde äta mer. Sen kom Emily och det var ju iallfall kul :) I skolan träffade man massor man inte träffat sedan i våras och det var ju kul, men inte under omständigheterna. I skolan hade vi några helt onödiga timmar tillsammans som bestod av målning av flaggor. Så dagens fråga är. Började jag i nian eller på lekis? Sen bar det hem för plugg. Så rolig var min första skoldag, men inte för att jag ska klaga på hela dagen kan jag berätta att jag pratade i telefon med hanna och träffade Emily och det var ju skoj :)<3

Jag blir chockad ifall någon ens orkade läsa halva blogginlägget, behövde mest skriva av mig.
Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0